PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW - Skargi - Szkoła Policji w Pile

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW

Prawo do składania skarg i wniosków jest prawem zagwarantowanym wszystkim obywatelom w art. 63 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia
1997 r. (Dz.U. nr 78, poz. 483 ze zm.).

 

Tryb rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy Działu VIII Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5, poz. 46).

 
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, faksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
 
 
Skarga powinna zawierać: imię i nazwisko skarżącego, dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulicę, numer domu, numer mieszkania), dokładny opis zdarzenia. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
 
 
Interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są przez Komendanta Szkoły
w poniedziałki w godz. 15.00 – 17.00
 
 
W pozostałe dni tygodnia, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 
nr telefonu: 47 774 2100
 
Skargi wnosić można za pomocą faksu: 47 774 2327
oraz
za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@sppila.policja.gov.pl
 
 
 
 
 
 
 

Metryczka

Data publikacji : 26.05.2009
Data modyfikacji : 14.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Policji w Pile
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zbigniew Wlazło
Osoba udostępniająca informację:
Waldemar Hałuja Wydział Ochrony Informacji Niejawnych
Osoba modyfikująca informację:
Waldemar Hałuja
do góry